Jiří Heřman

Master's thesis

Google Play: Millennials’ online experience & Behavioral concepts

Google Play: Millennials’ Online Experience & Behavioral Concepts
Anotácia:
This thesis aims to obtain a better understanding of Millennials’ experience on Google Play platform with the help of behavioral concepts. It collects current knowledge in the field of online experience and online marketing concepts, which are then combined with a classical marketing mix (4Ps) and behavioral theories, to form a theoretical system which underpins the practical research.The topic is …viac
Abstract:
This thesis aims to obtain a better understanding of Millennials’ experience on Google Play platform with the help of behavioral concepts. It collects current knowledge in the field of online experience and online marketing concepts, which are then combined with a classical marketing mix (4Ps) and behavioral theories, to form a theoretical system which underpins the practical research.The topic is …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 1. 2018
  • Vedúci: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Pavla Grygarová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71713