Bc. Josef Žižka, MBA

Master's thesis

Uvedení nového produktu na obchodní trh

New product and its introduction into the commercial market
Anotácia:
Hlavním cílem této diplomové práce je doporučení vhodné marketingové strategie u konkrétní společnosti k uvedení nového produktu na obchodní trh. V teoretické části diplomové práce autor využívá k získání potřebných poznatků rešerše odborné literatury. V praktické části poté autor využívá získané poznatky z teoretické části formou reálných analýz, které vedou k navržení vhodné marketingové strategie …viac
Abstract:
The main aim of this thesis is to recommend a suitable marketing strategy for a particular company to launch a new product on the business market. In the theoretical part of the thesis, the author uses literature research to gain the necessary knowledge. In the practical part the author then uses the acquired knowledge from the theoretical part in the form of real analyzes, which lead to the determination …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2019
  • Vedúci: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication