Bc. Kolesárová Kolesárová

Bakalářská práce

Marketingový mix Penzionu ve Věži

Marketing mix of a Pension in Tower
Anotace:
Cílem bakalářské práce je posouzení jednotlivých nástrojů marketingového mixu Penzionu ve Věži a následné navržení doporučení pro zlepšení. První teoretická část práce se zaměřuje na jednotlivé prvky marketingového mixu. Následující praktická část obsahuje základní informace o zvoleném penzionu a jeho současném provedení marketingového mixu. V neposlední řadě jsou zhodnocené získané poznatky z marketingového …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to assess the individual tools of the marketing mix of the Pension in Tower and then propose recommendations for improvement. The first theoretical part of the work focuses on individual elements of the marketing mix. The following practical part contains basic information about the selected guesthouse and its current implementation of the marketing mix. Last but not …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/cq7pm/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
  • Vedoucí: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Daniel Kvíčala

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management