Marketing vybraných farmaceutických produktů - případová studie na základě osobní empirie obchodního reprezentanta – Bc. Šárka Gregorková
Bc. Šárka Gregorková
Diplomová práce
Marketing vybraných farmaceutických produktů - případová studie na základě osobní empirie obchodního reprezentanta
Marketing of chosen pharmaceutical products - case study on the base of personal empirie of sales representative
Anotace:
Cílem této práce je ukázat na případové studii marketingu specifického produktového portfolia - vybraných farmaceutických produktů - na specifiky, které v této souvislosti platí pro jejich marketingovou komunikaci, resp. marketingový komunikační mix, především z hlediska profese obchodního medicínského reprezentanta (dále jen MR) – obchodníka s léky na předpis. Vychází přitom z teoretického oborového …víceAbstract:
The aim of this work is to show on a case study of marketing of a specific product portfolio - certain pharmaceutical products – the special characteristics which are used for their marketing communication or more precisely marketing communication mix, mainly from the point of view of a business medical representative (MR) – a tradesman with drugs available only on prescription. The work is based on …víceKlíčová slova
Marketing marketingová komunikace obchodní reprezentant produkt farmaceutického průmyslu komunikační mix etika obchodní komunikace reklama public relations podpora prodeje. Marketing marketing communication sales representative pharmaceutical product promotion ethics of business communication advertising sales promotion.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wgebk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GREGORKOVÁ, Šárka. \textit{Marketing vybraných farmaceutických produktů - případová studie na základě osobní empirie obchodního reprezentanta}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/mpk06o/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix nového produktu farmaceutického průmyslu
Markéta Gerhartová -
Marketingová komunikace produktů farmaceutického průmyslu
Jarmila Nováková -
Analýza výrobního procesu vybraného produktu ve farmaceutickém průmyslu
Lucie Pospíšilová -
Business Ethics in Corporate Governance and Related Issues
Yuanpeng Zhu -
Practices and Perceptions of Business Ethics in Small and Medium Enterprises (SMEs) in Nigeria
Glory Elias -
CSR as a part of PR (basing on the example of Nestle Company-Nespresso brand)
Kseniya Istomina -
Discount servers/portals as a part of Business Models of the Selected Companies
Mariam Pataraya -
A linguistic analysis of media descriptions of unethical business activities
Martin RUDZKI