Marketing vybraných farmaceutických produktů - případová studie na základě osobní empirie obchodního reprezentanta – Bc. Šárka Gregorková
Bc. Šárka Gregorková
Master's thesis
Marketing vybraných farmaceutických produktů - případová studie na základě osobní empirie obchodního reprezentanta
Marketing of chosen pharmaceutical products - case study on the base of personal empirie of sales representative
Anotácia:
Cílem této práce je ukázat na případové studii marketingu specifického produktového portfolia - vybraných farmaceutických produktů - na specifiky, které v této souvislosti platí pro jejich marketingovou komunikaci, resp. marketingový komunikační mix, především z hlediska profese obchodního medicínského reprezentanta (dále jen MR) – obchodníka s léky na předpis. Vychází přitom z teoretického oborového …viacAbstract:
The aim of this work is to show on a case study of marketing of a specific product portfolio - certain pharmaceutical products – the special characteristics which are used for their marketing communication or more precisely marketing communication mix, mainly from the point of view of a business medical representative (MR) – a tradesman with drugs available only on prescription. The work is based on …viacKľúčové slová
Marketing marketingová komunikace obchodní reprezentant produkt farmaceutického průmyslu komunikační mix etika obchodní komunikace reklama public relations podpora prodeje. Marketing marketing communication sales representative pharmaceutical product promotion ethics of business communication advertising sales promotion.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wgebk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
- Vedúci: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GREGORKOVÁ, Šárka. \textit{Marketing vybraných farmaceutických produktů - případová studie na základě osobní empirie obchodního reprezentanta}. Online. Diplomová práca. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/mpk06o/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix nového produktu farmaceutického průmyslu
Markéta Gerhartová -
Marketingová strategie produktu ve farmaceutickém průmyslu
Tereza Husinecká -
Marketingová komunikace produktů farmaceutického průmyslu
Jarmila Nováková -
Osud humánních hormonálních látek v odpadních vodách z farmaceutického průmyslu
Blanka Hodková -
Analýza výrobního procesu vybraného produktu ve farmaceutickém průmyslu
Lucie Pospíšilová -
The Importance of Business Ethics and CSR, with an Analysis of Lush and its Philosophy
Barbora Hronková -
Business Ethics in Corporate Governance and Related Issues
Yuanpeng Zhu -
Practices and Perceptions of Business Ethics in Small and Medium Enterprises (SMEs) in Nigeria
Glory Elias