Bc. Šárka Gregorková

Master's thesis

Marketing vybraných farmaceutických produktů - případová studie na základě osobní empirie obchodního reprezentanta

Marketing of chosen pharmaceutical products - case study on the base of personal empirie of sales representative
Anotácia:
Cílem této práce je ukázat na případové studii marketingu specifického produktového portfolia - vybraných farmaceutických produktů - na specifiky, které v této souvislosti platí pro jejich marketingovou komunikaci, resp. marketingový komunikační mix, především z hlediska profese obchodního medicínského reprezentanta (dále jen MR) – obchodníka s léky na předpis. Vychází přitom z teoretického oborového …viac
Abstract:
The aim of this work is to show on a case study of marketing of a specific product portfolio - certain pharmaceutical products – the special characteristics which are used for their marketing communication or more precisely marketing communication mix, mainly from the point of view of a business medical representative (MR) – a tradesman with drugs available only on prescription. The work is based on …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
  • Vedúci: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní