Anastasiya SMALIANCHUK

Bachelor's thesis

English as a Lingua Franca in Business Communication

English as a Lingua Franca in Business Communication
Abstract:
English is known as the global lingua franca and it serves as the language of business communication; therefore, it is an essential tool of communication in the multicultural environment. In international companies partners, belonging to different nations and cultures, establish business contacts and conduct business operations using neutral language, serving as lingua franca. This study aims to provide …viac
Abstract:
Angličtina je známá jako globální lingua franca a slouží jako jazyk obchodní komunikace; proto je základním nástrojem komunikace v multikulturním prostředí. V mezinárodních firmach partneři, kteří patří do různých kultur, navazují obchodní kontakty a provádějí obchodní operace pomocí neutrálního jazyka, který slouží jako lingua franca. Cílem této bakalářské práce je na základě výzkumu poskytnout zhodnocení …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Zuzana Hurtová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SMALIANCHUK, Anastasiya. English as a Lingua Franca in Business Communication. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta