Analýza hypotečního trhu v ČR s nabídkou pro konkrétního klienta – Eva BORUTOVÁ
Eva BORUTOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza hypotečního trhu v ČR s nabídkou pro konkrétního klienta
Analysis of the morgage market in the Czech republic for concrete client
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je zmapovat současný stav hypotéčního trhu v České republice, srovnat konkrétní nabídky jednotlivých bank a najít nejvhodnější variantu pro konkrétního klienta, který bude řešit otázku družstevního bydlení. Teoretická část bakalářské práce vysvětluje pojmy z oblasti bankovnictví a finančních služeb, na jakém principu jsou založeny hypotéka a úvěry ze stavebního spoření a jak …viacAbstract:
The goal of the Bachelor Thesis is to map out the current situation on the Czech mortgage market, compare specific offers from particular banks and co-operative banks and find the optimal option for a specific client that will tackle the question of co-operative housing. The theoretical part of the thesis explains the terms from the banking sector and the financial services, the principals of mortgages …viacKľúčové slová
bonita hypotéka stavební spoření fixace anuita zástavní právo směnka předhypoteční úvěr poplatky
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2011
Identifikátor:
22478
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BORUTOVÁ, Eva. Analýza hypotečního trhu v ČR s nabídkou pro konkrétního klienta. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and Economics