Důsledky SPU pro sekundární a postsekundární vzdělávání – Jana Prokešová
Jana Prokešová
Bakalářská práce
Důsledky SPU pro sekundární a postsekundární vzdělávání
Consequences of specific learning disabilities for secondary and post-secondary education
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Důsledky SPU pro sekundární a post-sekundární vzdělávání je zaměřena na oblast specifických poruch učení (SPU) s hlavním cílem vymezit a specifikovat důsledky SPU. Práce je členěna na část teoretickou, která se zabývá problematikou a charakteristikou poruch učení. Popisuje dále formy vzdělávání a péče o žáky s SPU, blíže seznamuje s oborem Cukrářské práce a předmětem odborný …víceAbstract:
Bachelor thesis titled Consequences of specific learning disabilities for secondary and post-secondary education is focused on specific learning disabilities (SLD). Main goal is to define and specify consequences SLD. Thesis is divided into theoretical part, which is dealing with problematics and characteristics of learning disabilities. Describes forms of education and care of students with SLD, acquaints …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PhDr. Beáta Krahulcová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíČeská zemědělská univerzita v Praze
Institut vzdělávání a poradenstvíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
Dyskalkulie a další specifické poruchy učení v matematice
Petra Břoušková -
Dyskalkulie na 2.stupni základní školy
Martina Šindlerová -
Dyskalkulie na prvním stupni ZŠ
Svatava Rutarová -
Kazuistika osoby s dyskalkulií a rysy dysgrafie při kombinované zdravotní zátěži
Lucie Hakenová -
Využití pracovních listů a didaktických pomůcek při edukaci žáků se SPU
Pavla UNZEITIGOVÁ -
Assessment of pupils with SLD in foreign language classes
Lucie Havlišová -
Possibilities of Active Participation of Students with SLD in Learning English Language
Alena Večeřová -
Analýza učebnice Klass! 2 se zřetelem k potřebám žáků s SPU ve výuce ruského jazyka
Jana Řiháková
Název
Vložil
Vloženo
Práva