Bc. Jiří Smejkal

Master's thesis

Vyhodnocení nákupního chování spotřebitelů u konkrétních produktů

Evaluation of the Purchasing Behavior of Consumers at Specific Products
Anotácia:
Cílem této diplomové práce bylo identifkovat faktory, které ovlivňují nákupní chování spotřebitelů v České republice při nákupu konkrétních vybraných produktů. Jako reprezentanti pro analýzu bylo vybráno maso – reprezentant rychloobrátkového zboží a organizované dovolené s CK – reprezentant zbytného zboží. Cílů diplomové práce bylo dosaženo pomocí kvantitativního výzkumu, konkrétně metodou dotazníkového …viac
Abstract:
The aim of this thesis was to identify factors that influence the purchasing behavior of consumers in the Czech Republic when purchasing specific selected products. Meat - representative of fast-moving goods and organized holiday with CK - representative of surplus goods were chosen as representatives for the analysis. The goals of the diploma thesis were achieved using quantitative research, specifically …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 11. 2023
  • Vedúci: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Marketing Communication / Marketing Communication