Vyhodnocení nákupního chování spotřebitelů u konkrétních produktů – Bc. Jiří Smejkal
Bc. Jiří Smejkal
Diplomová práce
Vyhodnocení nákupního chování spotřebitelů u konkrétních produktů
Evaluation of the Purchasing Behavior of Consumers at Specific Products
Anotace:
Cílem této diplomové práce bylo identifkovat faktory, které ovlivňují nákupní chování spotřebitelů v České republice při nákupu konkrétních vybraných produktů. Jako reprezentanti pro analýzu bylo vybráno maso – reprezentant rychloobrátkového zboží a organizované dovolené s CK – reprezentant zbytného zboží. Cílů diplomové práce bylo dosaženo pomocí kvantitativního výzkumu, konkrétně metodou dotazníkového …víceAbstract:
The aim of this thesis was to identify factors that influence the purchasing behavior of consumers in the Czech Republic when purchasing specific selected products. Meat - representative of fast-moving goods and organized holiday with CK - representative of surplus goods were chosen as representatives for the analysis. The goals of the diploma thesis were achieved using quantitative research, specifically …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bv6w9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 11. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Kvalita webových stránek cestovní kanceláře
Anastasia Petukhova -
Kvalita produktov CR na zľavových portáloch
Zuzana Malíková -
Kvalita předávání informací klientům CK
Klára Uriková -
Význam a kvalita online distribučních cest CK/CA v ČR
Tereza Paďouková -
Vyhodnocení kvality a vymezení rozdílů poskytovaných služeb cestovní kanceláře a cestovní agentury
Michaela Sýkorová -
Kvalita služeb v cestovním ruchu
Pavla Šafránová -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů u produktu Dyson Airwrap
Adéla Chaloupková -
Nákupní chování spotřebitelů vybraného produktu
Tereza Šimková