Vyhodnocení nákupního chování spotřebitelů u konkrétních produktů – Bc. Jiří Smejkal
Bc. Jiří Smejkal
Master's thesis
Vyhodnocení nákupního chování spotřebitelů u konkrétních produktů
Evaluation of the Purchasing Behavior of Consumers at Specific Products
Abstract:
Cílem této diplomové práce bylo identifkovat faktory, které ovlivňují nákupní chování spotřebitelů v České republice při nákupu konkrétních vybraných produktů. Jako reprezentanti pro analýzu bylo vybráno maso – reprezentant rychloobrátkového zboží a organizované dovolené s CK – reprezentant zbytného zboží. Cílů diplomové práce bylo dosaženo pomocí kvantitativního výzkumu, konkrétně metodou dotazníkového …moreAbstract:
The aim of this thesis was to identify factors that influence the purchasing behavior of consumers in the Czech Republic when purchasing specific selected products. Meat - representative of fast-moving goods and organized holiday with CK - representative of surplus goods were chosen as representatives for the analysis. The goals of the diploma thesis were achieved using quantitative research, specifically …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 10. 2023
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/bv6w9/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 11. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Kvalita webových stránek cestovní kanceláře
Anastasia Petukhova -
Kvalita produktov CR na zľavových portáloch
Zuzana Malíková -
Kvalita předávání informací klientům CK
Klára Uriková -
Význam a kvalita online distribučních cest CK/CA v ČR
Tereza Paďouková -
Vyhodnocení kvality a vymezení rozdílů poskytovaných služeb cestovní kanceláře a cestovní agentury
Michaela Sýkorová -
Kvalita služeb v cestovním ruchu
Pavla Šafránová -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů u produktu Dyson Airwrap
Adéla Chaloupková -
Nákupní chování spotřebitelů vybraného produktu
Tereza Šimková