Consumer Trends and Lifestyle – Mariami Nemstsveridze
Mariami Nemstsveridze
Diplomová práce
Consumer Trends and Lifestyle
Consumer Trends and Lifestyle
Anotace:
Customers use brands in order to express their personal identity, this idea has led many establishments to change the position of their products from focusing on practical characteristics to set the goals on figuring out how they fit into a costumer's lifestyle. Let’s define the relationship between the psychological characteristics of a consumer and his buying behavior. In the global market, especially …víceAbstract:
Customers use brands in order to express their personal identity, this idea has led many establishments to change the position of their products from focusing on practical characteristics to set the goals on figuring out how they fit into a costumer's lifestyle. Let’s define the relationship between the psychological characteristics of a consumer and his buying behavior. In the global market, especially …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/asv3a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
- Vedoucí: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Lifestyle and Consumer Culture
Kristine Sulakadze -
Consumer behavior and symbolic boundaries
Murad Musazade