Výzkum připravenosti dětí s DMO na školní vzdělání – Lenka REJHOLCOVÁ
Lenka REJHOLCOVÁ
Diplomová práce
Výzkum připravenosti dětí s DMO na školní vzdělání
Research preparedness for children with cerebral palsy to schooling
Anotace:
Závěrečná diplomová práce se zabývá Výzkumem připravenosti dětí s dětskou mozkovou obrnou na školní vzdělání. Dětská mozková obrna postihuje pouze mozek, to znamená, že nezahrnuje poruchy hybnosti, které byly způsobeny onemocněním periferních nervů či svalů. Při DMO dochází ke špatnému vývoji nebo poškození motorických oblastí mozku, a to má za následek nedostatečnou kontrolu hybnosti a vadné držení …víceAbstract:
Final thesis deals with research readiness of children with cerebral palsy to schooling. Cerebral palsy affects only the brain, which, means it does it include movemetn disorders caused by disease, peripheral nerves or muscles. When DMO is to poor development or damage to motor areas of the brain, and it has resulted in inadequate control of momentum and faulty posture torso and limbs. DMO will commence …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Pavel Doulík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
REJHOLCOVÁ, Lenka. Výzkum připravenosti dětí s DMO na školní vzdělání. Ústí nad Labem, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Vychovatelství / Vychovatelství pro speciálně pedagogické instituce
Práce na příbuzné téma
-
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Spolupráce učitele mateřské školy s dalšími odborníky při práci s dítětem s kochleárním implantátem
Anežka VÁCHOVÁ -
Možnosti podpory dětí s narušenou komunikační schopností s odkladem školní docházky z pohledu rodičů a pedagogů
Petra Klašková -
Asistenti pedagoga pracující s dětmi s poruchou autistického spektra v mateřských školách
Jitka Svobodová -
Rehabilitační postupy u pacienta s DMO
Lucie Šrámová -
Vliv konceptu Bazální posturální programy na dechové funkce u dětí s dětskou mozkovou obrnou (DMO)
Kateřina Šupíková -
Možnost využití hiporehabilitace u dětí s DMO, přístup z hlediska ergoterapeuta
Viola JANEČKOVÁ -
Kvalita života dětí s DMO
Martin OŠMERA