Podpora prodeje franšízových prodejen ve společnosti Vodafone Česká republika – Bc. Patrik Lorenz
Bc. Patrik Lorenz
Master's thesis
Podpora prodeje franšízových prodejen ve společnosti Vodafone Česká republika
Sales Support of Vodafone Czech Republic Franchise Stores
Anotácia:
Tématem mé diplomové práce je marketingová podpora prodeje franšízových prodejen společnosti Vodafone Czech Republic. V teoretické části se proto podívám na definici marketingové komunikace a všech jejích sloţek, popíšu lokální marketing a představím d?vody pro franšízing, jeho výhody a omezení. V praktické části se pak zaměřím na spo-lečnost Vodafone Czech Republic, její postavení na trhu mobilních …viacAbstract:
The thesis topic is marketing sales support of Vodafone Czech Republic franchise stores. In the theoretical part, therefore, I will look at the definition of marketing communications and all its components, describe local marketing and introduce the reasons for franchising - its advantages and limitations. In the practical part I will focus on the company Vodafone Czech Republic, its position in the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zverejniť od: 19. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LORENZ, Patrik. \textit{Podpora prodeje franšízových prodejen ve společnosti Vodafone Česká republika}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/mqxza9/.
Jak správně citovat práci
Lorenz, Patrik. Podpora prodeje franšízových prodejen ve společnosti Vodafone Česká republika. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace na lokální úrovni
Filip Mikule -
Event marketingová komunikace v globální společnosti z pohledu lokálního trhu
Kateřina Hauptová -
Marketingová komunikace Posthotelu v Achenkirchu
Vojtěch Goldmann -
Využití nástrojů marketingové komunikace pro rozvoj vinařství v České republice
Jana BLAŤÁKOVÁ -
Analýza marketingové komunikace e-shopu La Mode
Anna Bláhová -
Návrh marketingové komunikace výrobce nábytku
Natálie Baránková -
Projekt marketingové komunikace vybraného eventu
Jan Turek -
Marketingová komunikace prodejce alkoholických nápojů
Martin Jurka