Subkultura mládeže v online prostředí – Jana SUCHANOVÁ
Jana SUCHANOVÁ
Diplomová práce
Subkultura mládeže v online prostředí
Youth Subculture in the Online Environment
Anotace:
Internet se během posledních deseti let stal významným informačním a komunikačním prostředkem všech věkových a sociálních skupin společnosti, specifické postavení má však mezi mladšími generacemi. Diplomová práce pojímá internet jako virtuální prostředí, které podporuje vznik nových subkultur mládeže a usnadňuje komunikaci subkultur stávajících. Teoretická část vymezuje základní pojmy a koncepty (mládež …víceAbstract:
Over the last ten years Internet become substantial information and communication tool for all age and social groups of Society, but it has a specific status among the younger generations. This thesis understands the Internet as a virtual environment which supports the formation of new Youth subcultures and also the communication of currently existing subcultures. Theoretical part defines the basic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
17513
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Marek Šebeš, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SUCHANOVÁ, Jana. Subkultura mládeže v online prostředí. Č. Bud., 2011. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / ČJ-OV/ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Geovizualizace v prostředí virtuální reality
František Holubec -
Vizualizace a interakce s bodovým mračnem v prostředí virtuální reality
Martin Honěk -
Soundwalking ve virtuálním prostředí digitálních her a jeho možnosti podoby pro virtuální město Lost Heaven české hry Mafia
Kristýna Mechová -
Přechod serverových služeb pod virtuální prostředí v akademickém a enterprise prostředí
Matouš Chalupa -
BIM a virtuální geografická prostředí
Simon Matěj -
Imerzivní virtuální prostředí v Učení 4.0, jeho výzvy a limity v perspektivě výzkumných studií
Jana Sklenářová -
Vzdělávací aktivity v 3D virtuálním vzdělávacím prostředí (MUVE) se zaměřením na projekt VIAKISK (Virtuální akademický kampus informačních studií a knihovnictví) v sociálním virtuálním světě Second Life
Tomáš Bouda -
Indie-hipster kultura a její spotřeba jako prostředek sociální distinkce
Klára ELŠÍKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva