Teorie firmy: Vliv kvality produktu na spokojenost zákazníka(na příkladě určitého podniku ) – Irina Luneva
Irina Luneva
Bachelor's thesis
Teorie firmy: Vliv kvality produktu na spokojenost zákazníka(na příkladě určitého podniku )
Theory of the firm:Influence of product quality to customer satisfaction (for certain business)
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na provedení analýzy vlivu kvality produktů podniku Škoda auto na spokojenost jeho zákazníků. Hlavním cílem této práce je vymezit požadavky a faktory, které mají zásadní vliv na spokojenost spotřebitelů s určitými výrobky. Teoretická část práce je pojata jako znalostní báze k pochopení vlivu kvality produkce na fungování podniku a přízeň jeho zákazníků. S ohledem na provedenou …moreAbstract:
Bachelor thesis is focussing on the analysis of impact of the product's quality of the Skoda cars on the satisfaction of its customers. The main objective of this work is to define requirements and factors that have a major impact on consumer satisfaction with certain products. The theoretical part is conceived as a knowledge base to understand the influence of the quality of products on the functioning …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 3. 2015
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Ing. Karel Šrédl, CSc.
- Reader: Alexandr Soukup, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LUNEVA, Irina. \textit{Teorie firmy: Vliv kvality produktu na spokojenost zákazníka(na příkladě určitého podniku )}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2015. Available from: https://theses.cz/id/mrb2fj/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníků se službami České pošty, s.p. a návrhy na zlepšení
Věra Vašíčková -
Analýza spokojenosti zákazníků s podnikem Pierre Fresh Bistro
Barbora Kvasničková -
Spokojenost a loajalita zákazníků
Zuzana Rabčanová -
Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny;
Simona Ďurčová -
Analýza požadavků ŠKODA AUTO a.s. na strukturu absolventů ŠKODA AUTO VYSOKÉ ŠKOLY o.p.s.
Lucie Vajs Císařová -
Product Compliance Management System awareness among all employees of Skoda Auto a.s. - a study in efficiency and utility
Kristýna Bydžovská -
Analýza videí produkovaných firmou ŠKODA AUTO a.s. pro potřeby vzdělávání koncových zákazníků
Zdeněk Simek -
Nástup adaptace nového zaměstnance ve ŠKODA AUTO a.s.
Natálie Poláčková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights