Bc. Kateřina RATAJOVÁ

Diplomová práce

The language of persuasion: A contrastive analysis of (self-)presentation strategies adopted by British and Czech YouTubers in clothing hauls

The language of persuasion: A contrastive analysis of (self-)presentation strategies adopted by British and Czech YouTubers in clothing hauls
Abstract:
Cílem této diplomové práce je kontrastivní analýza mikro-celebritních strategií a osobního brandingu využívaných v českých a britských clothing hauls za účelem persvaze. Tato práce se zaměřuje především na způsoby, kterými YouTubeři získávají věrné publikum, budují svou úspěšnou online identitu a jak tuto persónu následně propagují pomocí osobního brandingu. Zkoumaný dataset se skládá ze tří videí …více
Abstract:
The aim of the present master thesis is to conduct a contrastive analysis of micro-celebrity practices and self-branding strategies utilised in Czech and British YouTube clothing hauls for the purposes of persuasion. Attention is in this research primarily paid to the ways the YouTubers attain a loyal audience, construct a favourable public persona and further promote this identity to achieve higher …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Dominika Beneš Kováčová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

RATAJOVÁ, Kateřina. The language of persuasion: A contrastive analysis of (self-)presentation strategies adopted by British and Czech YouTubers in clothing hauls. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta