The language of persuasion: A contrastive analysis of (self-)presentation strategies adopted by British and Czech YouTubers in clothing hauls – Bc. Kateřina RATAJOVÁ
Bc. Kateřina RATAJOVÁ
Diplomová práce
The language of persuasion: A contrastive analysis of (self-)presentation strategies adopted by British and Czech YouTubers in clothing hauls
The language of persuasion: A contrastive analysis of (self-)presentation strategies adopted by British and Czech YouTubers in clothing hauls
Abstract:
Cílem této diplomové práce je kontrastivní analýza mikro-celebritních strategií a osobního brandingu využívaných v českých a britských clothing hauls za účelem persvaze. Tato práce se zaměřuje především na způsoby, kterými YouTubeři získávají věrné publikum, budují svou úspěšnou online identitu a jak tuto persónu následně propagují pomocí osobního brandingu. Zkoumaný dataset se skládá ze tří videí …víceAbstract:
The aim of the present master thesis is to conduct a contrastive analysis of micro-celebrity practices and self-branding strategies utilised in Czech and British YouTube clothing hauls for the purposes of persuasion. Attention is in this research primarily paid to the ways the YouTubers attain a loyal audience, construct a favourable public persona and further promote this identity to achieve higher …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dominika Beneš Kováčová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RATAJOVÁ, Kateřina. \textit{The language of persuasion: A contrastive analysis of (self-)presentation strategies adopted by British and Czech YouTubers in clothing hauls}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Filozofická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/mrcwvh/.
Jak správně citovat práci
RATAJOVÁ, Kateřina. The language of persuasion: A contrastive analysis of (self-)presentation strategies adopted by British and Czech YouTubers in clothing hauls. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Anglická filologie / Anglická filologie - Angličtina pro překlad
Práce na příbuzné téma
-
YouTube clothing hauls: Their structure and characteristic linguistic features
Kateřina RATAJOVÁ -
“Let’s Talk About Today’s Sponsor” - a Linguistic Analysis of YouTube’s Endorsement-Based Affiliate Advertisement
Anna Havránková -
Utilization of YouTube for autonomous learning purposes among Czech secondary school students
Sabina Sedláková -
Komparace videokanálů z oblasti Dark Tourismu na YouTube
Barbora Bäumlová -
YouTube as a source of authentic listening materials
Vojtěch Bystřičan -
Retrospektivní zhodnocení adolescentů na vliv platformy YouTube v době formování identity
Nikola Kořínková -
Fenomén YouTube u žáků 2. stupně základní školy
Sára Bolacká -
YouTube v mladším školním věku
Lucie Hažmuková