Vliv sociálních sítí na osoby ve věku 18 až 26 let s důrazem na Instagram – Kristýna Gažiková
Kristýna Gažiková
Bachelor's thesis
Vliv sociálních sítí na osoby ve věku 18 až 26 let s důrazem na Instagram
The influence of social media on individuals of ages 18-26 with the emphasis on Instagram
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je zjistit, jaký vliv mají online sociální sítě na jedince ve věkovém rozhraní 18 až 26 let a zda existuje souvislost mezi pohlavím, věkem a vzděláním v míře vlivu sociálních sítí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části představím nejpoužívanější sociální sítě, jejich historii, pozitiva, rizika jejich užívání, dále se zaměřím na sebevědomí a sociální …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to find out the influence of social media on individuals of ages 18-26 and the probability of connection between gender, age and education in the matter of social media's influence. The theoretical part introduces the most used social media, their history, advantages and risks of their use. Furthermore, I will focus on confidence and social development of individuals …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Lucie Hájková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Gažiková, Kristýna. Vliv sociálních sítí na osoby ve věku 18 až 26 let s důrazem na Instagram. Pardubice, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyBachelor programme / odbor:
Humanities / Specializace v sociologicko-antropologických vědách
Práce na příbuzné téma
-
Sociální sítě a sociální kapitál
Petr Lebeda -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Sociální sítě jako efektivní forma marketingové komunikace
Karolína Dolečková