Bc. Jana Němečková

Diplomová práce

Distribuce a komunikace fair trade v ČR

Distribution and Communication of Fair Trade in the Czech Republic
Anotace:
Cílem této práce je identifikovat současnou pozici fair trade na lokálním trhu, provést její analýzu a stanovit doporučení, která by vedla ke zvýšení zájmu českého spotřebitele o fair trade komoditu, kávu. V teoretické části diplomové práce autorka seznamuje s historií fair trade ve světě. Vznik samotné myšlenky, její vývoj a podstatu celého systému. Zájem je dále soustředěn na situaci v ČR včetně …více
Abstract:
This diploma work aims to identify the current position of fair trade on the local market, analyse it and specify recommendations to drive the interest of Czech consumers in the fair trade commodity coffee. In the theoretical part of her work, the author introduces the history of fair trade in the world how the idea originated and developed, and explains the essence of the entire system. Then she turns …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Zveřejnit od: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Tomáš Šula

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Němečková, Jana. Distribuce a komunikace fair trade v ČR. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace