Distribuce a komunikace fair trade v ČR – Bc. Jana Němečková
Bc. Jana Němečková
Diplomová práce
Distribuce a komunikace fair trade v ČR
Distribution and Communication of Fair Trade in the Czech Republic
Anotace:
Cílem této práce je identifikovat současnou pozici fair trade na lokálním trhu, provést její analýzu a stanovit doporučení, která by vedla ke zvýšení zájmu českého spotřebitele o fair trade komoditu, kávu. V teoretické části diplomové práce autorka seznamuje s historií fair trade ve světě. Vznik samotné myšlenky, její vývoj a podstatu celého systému. Zájem je dále soustředěn na situaci v ČR včetně …víceAbstract:
This diploma work aims to identify the current position of fair trade on the local market, analyse it and specify recommendations to drive the interest of Czech consumers in the fair trade commodity coffee. In the theoretical part of her work, the author introduces the history of fair trade in the world how the idea originated and developed, and explains the essence of the entire system. Then she turns …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Zveřejnit od: 18. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Němečková, Jana. Distribuce a komunikace fair trade v ČR. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Fair trade v kontextu společenských a environmentálních dopadů
Karolína Mikulová -
Marketingová komunikace fair trade
Michaela Nídlová -
Chování spotřebitele na trhu s Fair trade produkty
Martina Skulínková -
Marketingová komunikace značky Fair Trade
Lenka BLAŽKOVÁ -
Srovnání marketingových strategií konceptu Fair Trade v ČR a státech EU
David Palm -
Fair trade v marketingových komunikacích
Pavla KRUTÍLKOVÁ -
FAIR TRADE
Marina Augustínová -
Informovanost vysokoškolských studentů o hnutí fair trade
Zuzana VESELÁ