Aktualizace výukových materiálů pro předmět Počítačová grafika II – Petr Kamenický
Petr Kamenický
Bakalářská práce
Aktualizace výukových materiálů pro předmět Počítačová grafika II
Updating of Learning Materials for Computer Graphics II
Anotace:
Tato práce popisuje novinky, které přišly s novou verzí 2.8 grafického programu Blender. Cílem práce bylo vytvořit výukové materiály pro studenty předmětu Počítačová grafika II. Tvoří ji několik částí. Teoretická část obsahuje popis nových funkcí a změn, které tato verze programu Blender přinesla. Praktická část se skládá z elektronické příručky, která byla aktualizována, textových tutoriálů koncipovaných …víceAbstract:
This bachelor´s thesis describes the news that came with the new version 2.8 of graphics program Blender. The aim of this work was to create teaching materials for students of Computer Graphics II. It consists of several parts. The theoretical part contains a description of new features and changes that this version of Blender has brought. The practical part consists of an electronic manual, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kamenický, Petr. Aktualizace výukových materiálů pro předmět Počítačová grafika II. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační technologie v administrativě
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba výukových materiálů pro výuku 3D modelování, 3D tisku a robotiky na 2. stupni ZŠ
Vít PERNICA -
3D modelování v kontextu technické výchovy na 1. stupni ZŠ
Alexandra SVOBODOVÁ -
Výukové materiály k prgramu Blender
Radek PÁTEK -
Tvorba 3D počítačové grafiky a animací v Blender
Jiří Javornický -
Tvorba 3D modelu a jeho využití v herním průmyslu
David Chochola -
Rigování a animování v programu Blender
Michal Vašut -
Aktualizace výukových materiálů k programu Blender
Tereza Mičulková -
Využití softwaru Blender na střední škole
Oldřich Veselý