Systém pro podporu výuky programování – Tomáš Mikulenka
Tomáš Mikulenka
Bakalářská práce
Systém pro podporu výuky programování
Support system for education of programming
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem systému pro podporu výuky programování. Hlavním cílem práce je navrhnout systém pro podporu výuky programování předmětů softwarového inženýrství na Fakultě informatiky a statistiky Vysoké škole Ekonomické v Praze zohledňující potřeby výuky současných kurzů. V práci je nejprve popsán výchozí stav výuky, načež jsou představeny klíčové pojmy a způsob metody práce …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the design of a system to support the teaching of programming. The main aim of the thesis is to design a support system for education of programming in software engineering courses at the Faculty of Informatics and Statistics of the Prague University of Economics and Business, considering the needs of teaching current courses. The thesis first describes the baseline …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86503
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2022
- Vedoucí: Filip Vencovský
- Oponent: Jarmila Pavlíčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86503
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Sada úloh k výuce programování v Minecraft Education Edition
Jiří SCHUBERT -
Implementace Design Thinking v hodině Informatiky
Lucie SOLKOVÁ -
An integrated checklist for architecture design of critical software systems
Patrícia Andicsová -
Software Architecture Patterns and Design Principles
Lucie Klimešová -
Vizuální identita softwaru Fidentis
Tomáš Sikora -
Návrh softwaru pro emulaci vykreslení webové stránky
Miroslav Čech -
Metody testování softwaru
Lukáš Váňa -
Tvorba, texturování a renderování 3D objektů v prostředí softwaru Blender
Milan Slavík