Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Lenka Bínová
Bc. Lenka Bínová
Bachelor's thesis
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá teorií a rozborem nákupní atmosféry a merchandisingu. Cílem je charakterizovat, analyzovat a také vyhodnotit tyto aspekty u dvou zvolených obchodních jednotek. Vybrány byly dvě drogerie a to drogerie DM Markt s.r.o. a Rossmann – drogerie a parfumerie. Obě se nacházejí v Pelhřimově. Ke sběru dat byly použity metody pozorování, dotazníkové šetření a strukturovaný rozhovor …moreAbstract:
The Bachelor thesis deals with the theory and analysis of the shopping atmosphere and merchandising. The aim is to characterize, analyse and evaluate these aspects of two selected commercial units. The following commercial units were selected: DM Markt, s. r. o. - drugstore and Rossmann – drugstore and perfumery. Both are located in Pelhrimov. For the collection of data were used methods of observation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/wwun4/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BÍNOVÁ, Lenka. \textit{Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2015. Available from: https://theses.cz/id/msao8w/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Veronika Grznáriková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Martina Jechová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Denis Mašek -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Andrea Dvořáková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Dana Kůrková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Miroslav Vojta -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Veronika Mrkvičková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Hana Křížová