Daniela Štěrbová

Bakalářská práce

Fenomén moderní doby – Biopotraviny

The Phenomenon of Modern Time - Organic food
Anotace:
Bakalářská práce na téma Fenomén moderní doby - Biopotraviny se zabývá marketingovou orientací na trhu biopotravin a ekologického zemědělství. Cílem práce je zanalyzovat míru informovanosti a vzdělanosti spotřebitelů v oblasti biopotravin. Teoretická část definuje základní pojmy a zkoumá jednotlivé nástroje marketingového mixu jako je produkt - biopotravina, distribuce, cena a propagace. Praktická …více
Abstract:
The bachelor thesis entitled Organic Food - The Phenomenon of Modern Time examines the marketing orientation on the organic food and organic farming market. The aim of this thesis is to analyze the degree of consumer awareness and education in the area of organic food. The theoretical part will define the basic terms and will consider the individual instruments of the marketing mix: product (organic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2011
  • Vedoucí: Olga Horová
  • Oponent: Magdalena Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/58910