Fenomén moderní doby – Biopotraviny – Daniela Štěrbová
Daniela Štěrbová
Bakalářská práce
Fenomén moderní doby – Biopotraviny
The Phenomenon of Modern Time - Organic food
Anotace:
Bakalářská práce na téma Fenomén moderní doby - Biopotraviny se zabývá marketingovou orientací na trhu biopotravin a ekologického zemědělství. Cílem práce je zanalyzovat míru informovanosti a vzdělanosti spotřebitelů v oblasti biopotravin. Teoretická část definuje základní pojmy a zkoumá jednotlivé nástroje marketingového mixu jako je produkt - biopotravina, distribuce, cena a propagace. Praktická …víceAbstract:
The bachelor thesis entitled Organic Food - The Phenomenon of Modern Time examines the marketing orientation on the organic food and organic farming market. The aim of this thesis is to analyze the degree of consumer awareness and education in the area of organic food. The theoretical part will define the basic terms and will consider the individual instruments of the marketing mix: product (organic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/58910
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2011
- Vedoucí: Olga Horová
- Oponent: Magdalena Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/58910
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Current state of organic production, manufacturing and availability of organic food in Ústí region
Karolína Malá -
Organic Food Market as an oportunity for SME
Nikola Laňková -
Marketing biopotravin v Jihočeském kraji
Lenka NĚMEČKOVÁ -
Bariéry nabídky a poptávky na trhu biopotravin
Rita Tlamichová -
Zvýšení prodeje biopotravin na českém trhu pomocí nástrojů moderního marketingu
Monika DIEPOLDOVÁ -
Marketing produktů ekologického zemědělství
Roman Dědič -
Postavení biopotravin a farmářských trhů: ČR versus ostatní vyspělé státy Evropy
Barbora Murasová -
Current state of organic production, manufacturing and availability of organic food in Ústí region
Karolína Malá