Marketingová strategie a tvorba corporate identity pro společnost Uni Hobby – Veronika Valterová
Veronika Valterová
Diplomová práce
Marketingová strategie a tvorba corporate identity pro společnost Uni Hobby
Marketing strategy and the creation of corporate identity for the company Uni Hobby
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro společnost Uni hobby. V první části práce jsou vysvětlena teoretická východiska, která se vztahují k tvorbě marketingové strategie. V analytické části, kdy je podrobně zkoumáno vnitřní a vnější prostředí společnosti, je velká pozornost věnována analýze konkurence. Právě tato analýza tvoří základní kámen pro návrh marketingové strategie pro …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the proposal of marketing strategy for the company Uni hobby. The first part of the thesis explains the theoreticalstarting points needed for the following proposal of marketing strategy. In the analytical part, where the internal and external environment of the company is examined in detail, much attention is paid to the analysis of competition. This analysis is the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VALTEROVÁ, Veronika. \textit{Marketingová strategie a tvorba corporate identity pro společnost Uni Hobby}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/mscohn/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Strategická situační analýza malého podniku z oblasti cestovního ruchu
Nela KADLECOVÁ -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Situační analýza vybraného podniku
Hedvika Sobíšková -
Strategická analýza společnosti z odvětví kloboučnictví
Petra Sás -
Strategická situační analýza společnosti NIKA Chrudim s.r.o.
Tomáš Douda -
Strategická situační analýza online portálu s reklamními plochami
Jan Guzi -
Strategická situační analýza DDM Kopřivnice
Ondřej KOTRC -
Marketingová a strategická situační analýza firmy
Miroslav Rendl
Název
Vložil
Vloženo
Práva