Marketingová strategie a tvorba corporate identity pro společnost Uni Hobby – Veronika Valterová
Veronika Valterová
Master's thesis
Marketingová strategie a tvorba corporate identity pro společnost Uni Hobby
Marketing strategy and the creation of corporate identity for the company Uni Hobby
Abstract:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro společnost Uni hobby. V první části práce jsou vysvětlena teoretická východiska, která se vztahují k tvorbě marketingové strategie. V analytické části, kdy je podrobně zkoumáno vnitřní a vnější prostředí společnosti, je velká pozornost věnována analýze konkurence. Právě tato analýza tvoří základní kámen pro návrh marketingové strategie pro …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the proposal of marketing strategy for the company Uni hobby. The first part of the thesis explains the theoreticalstarting points needed for the following proposal of marketing strategy. In the analytical part, where the internal and external environment of the company is examined in detail, much attention is paid to the analysis of competition. This analysis is the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VALTEROVÁ, Veronika. \textit{Marketingová strategie a tvorba corporate identity pro společnost Uni Hobby}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2018. Available from: https://theses.cz/id/mscohn/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Strategická situační analýza malého podniku z oblasti cestovního ruchu
Nela KADLECOVÁ -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Situační analýza vybraného podniku
Hedvika Sobíšková -
Strategická analýza společnosti z odvětví kloboučnictví
Petra Sás -
Strategická situační analýza společnosti NIKA Chrudim s.r.o.
Tomáš Douda -
Strategická situační analýza online portálu s reklamními plochami
Jan Guzi -
Strategická situační analýza DDM Kopřivnice
Ondřej KOTRC -
Marketingová a strategická situační analýza firmy
Miroslav Rendl
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights