Petra Němcová

Bachelor's thesis

Komunikační strategie kočičího útulku Dobré ruce ve Zlíně

Communication Strategy of the Cat Shelter Dobré ruce in Zlín
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje vymezení pojmů jako neziskový sektor, neziskové organizace, marketingová komunikace a propagační aktivity v neziskovém sektoru, zejména zvířecích útulků. Praktická část zkoumá, na základě dotazníku, povědomí lidí o útulcích ve Zlínském kraji, jejich motivaci k darování peněz takovýmto organizacích, názor lidí na propagaci útulků a na základě rozhovorů a analýz také zjišťuje …more
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the defining terms such as the nonprofit sector, nonprofit organizations, marketing communications, and promotional activities in the nonprofit sector, especially animal shelters. The practical part examines people's awareness of shelters in the Zlín Region, their motivation for donating money to such organizations, people's opinion on the promotion of shelters, and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Eliška Káčerková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Němcová, Petra. Komunikační strategie kočičího útulku Dobré ruce ve Zlíně. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe