Komunikační strategie kočičího útulku Dobré ruce ve Zlíně – Petra Němcová
Petra Němcová
Bakalářská práce
Komunikační strategie kočičího útulku Dobré ruce ve Zlíně
Communication Strategy of the Cat Shelter Dobré ruce in Zlín
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje vymezení pojmů jako neziskový sektor, neziskové organizace, marketingová komunikace a propagační aktivity v neziskovém sektoru, zejména zvířecích útulků. Praktická část zkoumá, na základě dotazníku, povědomí lidí o útulcích ve Zlínském kraji, jejich motivaci k darování peněz takovýmto organizacích, názor lidí na propagaci útulků a na základě rozhovorů a analýz také zjišťuje …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the defining terms such as the nonprofit sector, nonprofit organizations, marketing communications, and promotional activities in the nonprofit sector, especially animal shelters. The practical part examines people's awareness of shelters in the Zlín Region, their motivation for donating money to such organizations, people's opinion on the promotion of shelters, and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Němcová, Petra. Komunikační strategie kočičího útulku Dobré ruce ve Zlíně. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová