Kupní síla českého a slovenského spotřebitele – Petra Sojková
Petra Sojková
Bakalářská práce
Kupní síla českého a slovenského spotřebitele
Consumer power of Czech and Slovak consumer
Anotace:
Od 1. 1. 1993 lze na mapě světa nalézt dva samostatné suverénní státy - Českou republiku a Slovenskou republiku. Oba státy pojí téměř 70 let společné historie. Tato bakalářská práce si klade za cíl zjistit, zda český spotřebitel nebo slovenský spotřebitel má na svém trhu výhodnější postavení, může si za svůj příjem reálně dopřát více zboží i služeb, a proto má i vyšší životní standard. Strukturu práce …víceAbstract:
Since 1st January 1993 two independent sovereign states arose after the disintegration of the Czechoslovakia - the Czech Republic and the Slovak Republic. Both states are connected with almost 70 years of common history. The aim of this bachelor's thesis is to analyse if the Czech or Slovak consumer has more favourable market position, in other words can purchase larger amount of goods and services …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/59551
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2014
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/59551
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
EXAMINING THE EFFECT OF COVID-19 PANDEMIC ON CONSUMER PURCHASING POWER IN AN EMERGING ECONOMY: A CASE OF GHANA
Aisha Amankwa -
Consumer purchasing behaviour of beer in the Czech Republic
Rashid Khan -
Exploring the Impact of Rising Cost of Living in 2022 on the Welfare System and Low-Income Households
Tamara Štrauchová -
Revision of taxonomic classification and nomeclature of living plant accessions in the collection of Botanical Garden of the Faculty of Tropical AgriSciences, CULS Prague
Anna Chládová -
Marketing Communications for White Goods range of Samsung brand in Czech Republic
Tereza Pužíková