Aplikace pro personalizované vyhledávání obsahu publikovaného na internetu – Bc. Michal Smejkal
Bc. Michal Smejkal
Master's thesis
Aplikace pro personalizované vyhledávání obsahu publikovaného na internetu
Design and implementation of an application for personalized search of the content published on the Internet
Abstract:
Cílem diplomové práce je specifikovat, navrhnout a naimplementovat aplikaci pro personalizované vyhledávání obsahu publikovaného na internetu. Podkladem jsou klíčové případy užití a podnikatelský záměr. Součástí práce je také navržení marketingové strategie.Abstract:
The purpose of the thesis is to create a specification and a design of webaplication used for personalized searching of content published on the Internet. The data obtained will be used for implementing the webaplication. The submission of the thesis are use cases and the business plan. Next part of the thesis is to suggest marketing strategy of the webaplication.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 5. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ptwo4/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 6. 2010
- Supervisor: RNDr. Zdeněk Vrbka
- Reader: RNDr. Pavel Hajn
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / field:
Informatics / Information Systems
Theses on a related topic
-
Efektivnost personalizované reklamy z hlediska dosahování firemních cílů
Kateřina Šilhánová -
Měření informačního chování uživatelů výzkumné infrastruktury FF MU: Metriky webové analytiky
Dominik Zaplatílek -
Metriky v oblasti lidských zdrojů
Zuzana Kučerová -
Redesign e-shopu a jeho vliv na klíčové metriky
Jiří Macháček -
Diagramy Voronoia pro neeuklidovské metriky
Michal Novák -
Oblasti řízení e-shopu a metriky jejich vyhodnocení ve firmě Herbadent
Zuzana Zemanová -
Video metriky
Radek Balvín -
Procesy a metriky akvizice obchodních případů v IT společnostech
Libor Beněk