Aplikace pro personalizované vyhledávání obsahu publikovaného na internetu – Bc. Michal Smejkal
Bc. Michal Smejkal
Diplomová práce
Aplikace pro personalizované vyhledávání obsahu publikovaného na internetu
Design and implementation of an application for personalized search of the content published on the Internet
Anotace:
Cílem diplomové práce je specifikovat, navrhnout a naimplementovat aplikaci pro personalizované vyhledávání obsahu publikovaného na internetu. Podkladem jsou klíčové případy užití a podnikatelský záměr. Součástí práce je také navržení marketingové strategie.Abstract:
The purpose of the thesis is to create a specification and a design of webaplication used for personalized searching of content published on the Internet. The data obtained will be used for implementing the webaplication. The submission of the thesis are use cases and the business plan. Next part of the thesis is to suggest marketing strategy of the webaplication.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ptwo4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 6. 2010
- Vedoucí: RNDr. Zdeněk Vrbka
- Oponent: RNDr. Pavel Hajn
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informatika / Informační systémy
Práce na příbuzné téma
-
Efektivnost personalizované reklamy z hlediska dosahování firemních cílů
Kateřina Šilhánová -
Měření informačního chování uživatelů výzkumné infrastruktury FF MU: Metriky webové analytiky
Dominik Zaplatílek -
Metriky v oblasti lidských zdrojů
Zuzana Kučerová -
Redesign e-shopu a jeho vliv na klíčové metriky
Jiří Macháček -
Diagramy Voronoia pro neeuklidovské metriky
Michal Novák -
Oblasti řízení e-shopu a metriky jejich vyhodnocení ve firmě Herbadent
Zuzana Zemanová -
Video metriky
Radek Balvín -
Procesy a metriky akvizice obchodních případů v IT společnostech
Libor Beněk