Srovnání reklamních systémů a vybrání nejvhodnější varianty pro "Pension 48" – Martin Kalous
Martin Kalous
Diplomová práce
Srovnání reklamních systémů a vybrání nejvhodnější varianty pro "Pension 48"
Comparison advertising systems and selection of the best solution for "Pension 48"
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou internetové reklamy. Popisuje základní charakteristiky internetového marketingu, přehled chyb, kterých se začínající podnikatelé dopouštějí při formulování cílů. Rozebírá jednotlivé druhy reklam použitelných na internetu z hlediska funkčnosti, možnosti platby. Zároveň nabízí přehled reklamních systémů, které tyto druhy reklam poskytují. V souvislosti s reklamou se …víceAbstract:
This work deals with internet advertising. Describes the basic characteristics of Internet marketing, survey errors that nascent entrepreneurs engage in formulating goals. Discusses the different types of advertising on the Internet usable in terms of functionality, payment options. It also offers an overview of advertising systems that provide these types of ads. In connection with advertising, the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 11. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33353
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2012
- Vedoucí: Stanislav Vojíř
- Oponent: David Chudán
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33353
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Znalostní technologie
Práce na příbuzné téma
-
PPC reklama ve vyhledávačích a její využití v konkrétní firmě
Sabina Karásková -
Placená reklama ve vyhledávání v e-commerce
Barbora Hanzalová -
Využití reklamy ve vyhledávačích při uvádění nového produktu na trh
Sylvie Jedličková -
Optimalizace reklamy internetového obchodu ve vyhledávačích
Vladimír Zalabák -
Využití reklamy ve vyhledávací síti pro podnik Victoria Bowling pomocí nástrojů Google AdWords a Seznam Sklik
Lukáš Tisoň -
Marketing ve vyhledávačích - praktické dopady
Filip Juřica -
PPC reklama ve vyhledávačích
Petra Brodilová -
The Impact of Search Engine Optimization and Search Engine Marketing Channels on an Online Start-up Business
Daniel Stand