Martin Kalous

Master's thesis

Srovnání reklamních systémů a vybrání nejvhodnější varianty pro "Pension 48"

Comparison advertising systems and selection of the best solution for "Pension 48"
Abstract:
Tato práce se zabývá problematikou internetové reklamy. Popisuje základní charakteristiky internetového marketingu, přehled chyb, kterých se začínající podnikatelé dopouštějí při formulování cílů. Rozebírá jednotlivé druhy reklam použitelných na internetu z hlediska funkčnosti, možnosti platby. Zároveň nabízí přehled reklamních systémů, které tyto druhy reklam poskytují. V souvislosti s reklamou se …more
Abstract:
This work deals with internet advertising. Describes the basic characteristics of Internet marketing, survey errors that nascent entrepreneurs engage in formulating goals. Discusses the different types of advertising on the Internet usable in terms of functionality, payment options. It also offers an overview of advertising systems that provide these types of ads. In connection with advertising, the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 11. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 9. 2012
  • Supervisor: Stanislav Vojíř
  • Reader: David Chudán

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/33353