Specifika využívání alternativní a augmentativní komunikace u dětí s kombinovaným postižením. – Bc. Kamila KRISTIANOVÁ
Bc. Kamila KRISTIANOVÁ
Diplomová práce
Specifika využívání alternativní a augmentativní komunikace u dětí s kombinovaným postižením.
Specifics of the Use of Alternative and Augmentative Communication by Children with Multiple Disabilities.
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit jaká je spolupráce rodiny a školy při výběru a nácviku alternativní a augmentativní komunikace. V teoretické části se věnujeme verbální a neverbální komunikaci, symptomatickým poruchám řeči, zabýváme se problematikou kombinovaných vad a charakterizujeme metody alternativní a augmentativní komunikace. Praktická část je věnována kvalitativnímu a kvantitativnímu …víceAbstract:
The main object of this thesis is to find out how works the cooperation between the family and the school in the selection and training of the alternative and augmentative communication. In the theoretical part we deal with verbal and nonverbal communication, symptomatic disorders of speech, we deal with the problem of combined defects and characterize methods of alternative and augmentative communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Zveřejnit od: 17. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
- Vedoucí: Mgr. Petra Jurkovičová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRISTIANOVÁ, Kamila. \textit{Specifika využívání alternativní a augmentativní komunikace u dětí s kombinovaným postižením.}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/mst74p/.
Jak správně citovat práci
KRISTIANOVÁ, Kamila. Specifika využívání alternativní a augmentativní komunikace u dětí s kombinovaným postižením.. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a pro střední školy a učitelství českého jazyka pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí se sluchovým postižením a přidruženými vadami
Alena Roučová -
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s PAS, které mají narušenou komunikační schopnost
Žaneta Novotná
Název
Vložil
Vloženo
Práva