Analýza marketingového mixu komerční televizní stanice – Iveta Maurerová
Iveta Maurerová
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu komerční televizní stanice
Marketing Mix Analysis of a Commercial Television Station
Abstract:
Tato bakalářská práce na téma "Analýza marketingového mixu komerční televizní stanice" se zabývá reklamní činností a jejich metodami a principy ve firmě TV Nova s.r.o. V teoretické části byly definovány významné pojmy související s marketingem a marketingovým mixem, působení reklam na určitou skupinu lidí, její záměry, zvuková ovlivňování a konkrétní působení na okolí. Analytická část obsahuje analýzu …moreAbstract:
This bachelor's thesis on the topic "Analysis of the marketing mix of a commercial television station" deals with advertising activities and their methods and principles in the company TV Nova s.r.o. In the theoretical part I define important terms related to marketing and marketing mix, you will learn the effects of advertising on a particular group of people, its intentions, sound effects and specific …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martin Mlázovský
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAUREROVÁ, Iveta. \textit{Analýza marketingového mixu komerční televizní stanice}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2021. Available from: https://theses.cz/id/msu3aa/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Maurerová, Iveta. Analýza marketingového mixu komerční televizní stanice. Pardubice, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Prima Cool – jaká je její cílová skupina?
Štěpán Hykš -
Identifikace cílových skupin a jejich vliv na sledovanost reality show Prima TV-VyVolení 1 a VyVolení 2
Zlata BIEDERMANNOVÁ -
Význam marketingové komunikace TV stanic pro jejich sledovanost
Stanislav ZDÍLNA -
Senioři jako specifická cílová skupina marketingových komunikací(sociálního marketingu) v podmínkách pořadu České televize "Na stopě" a pořadu Českého rozhlasu Ostrava "S dechovkou na zločince"
Artur KUBICA -
Stylotvorné faktory ovlivňující řečové vlastnosti reportéra (komparace pracovníků ČT/TV Nova/TV Prima)
Tereza KURKOVÁ -
Self promotion v televizním zpravodajství České televize a televize Nova.
Nikola KARKOŠOVÁ -
Self promotion v televizním zpravodajství České televize a TV Nova
Nikola KARKOŠOVÁ -
Self promotion v televizním zpravodajství České televize a TV Nova
Nikola KARKOŠOVÁ