Bc. Petr Škrla

Diplomová práce

Sociálně výchovné metody a postupy J. J. Ryby v kontextu současné sociální pedagogiky

Social Education Methods and Practices of J.J. Ryba in the Context of Contemporary Social Pedagogy
Anotace:
Tato vědecká práce se zaměřuje na specifické, novátorské (vzhledem k době) a originální pedagogicko-sociální postupy ve výchově a edukaci Jakuba Jana Ryby. Jedním z hlavních úkolů textu, je právě komparace s dnešními trendy moderní pedagogiky 21. století. Autor se snaží také o "evangelizaci" persony J. J. Ryby, která je z jeho pohledu nedostatečná v kontextu sociální pedagogiky. Teoretická část zmiňuje …více
Abstract:
The thesis focuses on Jakub Jan Ryba's specific, innovative (respectively to age) and ori-ginal pedagogical and social practices in the upbringing and education. One of the main tasks of the thesis is a comparison to today's trends of modern pedagogy in the 21st cen-tury. The author supports the efforts to "evangelize" the personality of J. J. Ryba, which he perceives to be inadequate in the context …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016
Zveřejnit od: 13. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Jaroslav Balvín, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Škrla, Petr. Sociálně výchovné metody a postupy J. J. Ryby v kontextu současné sociální pedagogiky. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 13. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Magisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika