Zvyšování konkurenceschopnosti na základě analýzy odvětví – Bc. Tomáš Řehoř
Bc. Tomáš Řehoř
Bachelor's thesis
Zvyšování konkurenceschopnosti na základě analýzy odvětví
Increasing of Competitiveness Based on Analysis of Branch
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá konkurenceschopností podniku a jeho zvyšováním. Jejím cílem je udělat analýzu u vybraného podniku a poté zhodnotit jeho konkurenceschopnost a navrhnout případná doporučení pro podnik. Práce je rozdělena do pěti částí, první se věnuje základní teorii trhu. Druhá část se zaměřuje na konkurenceschopnost a metody hodnotící konkurenceschopnost. Třetí celek se zabývá popisem vybraného …moreAbstract:
This thesis deals with competitveness of the business and its increasing. The aim of the work is to do an analysis of the selected business and then assess its competitiveness and propose a recommendations for the business. The work is divided in five parts, the first part is focused on basic market theory. The second part focuses on competitiveness and methods for evaluating competitiveness. The third …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2017
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/uzi2c/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 9. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Jan Lojda, CSc.
- Reader: Ing. David Mareš, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŘEHOŘ, Tomáš. \textit{Zvyšování konkurenceschopnosti na základě analýzy odvětví}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2017. Available from: https://theses.cz/id/mt9hig/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Investiční rozhodování v procesu hodnocení podnikatelského záměru v Operačním programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost
Barbora Plochová -
Vliv devizových intervencí České národní banky na vybraný podnik
Michal Fidzinski -
Konkurenční strategie pro konkrétní podnik
Barbora Sedláčková -
Strategie pro malý podnik
Tereza Kachlíková -
Vliv pandemie COVID-19 na vybraný podnik strojírenského průmyslu
Jiřina Remešová -
Analýza systémů Google Ads a Seznam Sklik, vytvoření PPC kampaně pro vybraný podnik
Karel Hůsek -
Tvorba marketingové strategie pro podnik
Miroslav Rachůnek