Zvyšování konkurenceschopnosti na základě analýzy odvětví – Bc. Tomáš Řehoř
Bc. Tomáš Řehoř
Bakalářská práce
Zvyšování konkurenceschopnosti na základě analýzy odvětví
Increasing of Competitiveness Based on Analysis of Branch
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá konkurenceschopností podniku a jeho zvyšováním. Jejím cílem je udělat analýzu u vybraného podniku a poté zhodnotit jeho konkurenceschopnost a navrhnout případná doporučení pro podnik. Práce je rozdělena do pěti částí, první se věnuje základní teorii trhu. Druhá část se zaměřuje na konkurenceschopnost a metody hodnotící konkurenceschopnost. Třetí celek se zabývá popisem vybraného …víceAbstract:
This thesis deals with competitveness of the business and its increasing. The aim of the work is to do an analysis of the selected business and then assess its competitiveness and propose a recommendations for the business. The work is divided in five parts, the first part is focused on basic market theory. The second part focuses on competitiveness and methods for evaluating competitiveness. The third …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2017
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/uzi2c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Jan Lojda, CSc.
- Oponent: Ing. David Mareš, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Investiční rozhodování v procesu hodnocení podnikatelského záměru v Operačním programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost
Barbora Plochová -
Vliv devizových intervencí České národní banky na vybraný podnik
Michal Fidzinski -
Konkurenční strategie pro konkrétní podnik
Barbora Sedláčková -
Strategie pro malý podnik
Tereza Kachlíková -
Vliv pandemie COVID-19 na vybraný podnik strojírenského průmyslu
Jiřina Remešová -
Analýza systémů Google Ads a Seznam Sklik, vytvoření PPC kampaně pro vybraný podnik
Karel Hůsek -
Tvorba marketingové strategie pro podnik
Miroslav Rachůnek