Vliv spokojenosti vybrané skupiny stakeholderů na výkonnost podniku – Ing. Margita Vávrů
Ing. Margita Vávrů
Master's thesis
Vliv spokojenosti vybrané skupiny stakeholderů na výkonnost podniku
The effect of happiness among a selected stakeholder group on the firm performance
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vztahem mezi spokojeností zákazníků a výkonností podniku. Postupně je v textu rozebrána spokojenost zákazníka a faktory, které ji ovlivňují. Na tuto část navazuje kapitola zabývající se postojem, který ke vztahu mezi spokojeností a výkonností podniku zaujímá literatura. Na základě porovnání jejích názorů je vytvořen dotazník pro zhodnocení současné situace podniku a na jeho …moreAbstract:
Submitted thesis contains relationship between customer satisfaction and business performance. Firstly, there are analyzed customer satisfaction and its antecedents. This part is followed by a chapter examining the attitude literature to mentioned relationship between customer satisfaction and business performance. The questionnaire is designed based on the comparison of researchers’ views. The purpose …moreKeywords
Balanced Scorecard faktory spokojenosti hodnota pro zákazníka zákazníka loajalita zákazníků spokojenost zákazníků výkonnost podniku vztah mezi spokojeností a výkonností zákazník jako stakeholder determinant of customer satisfaction customer value customer loyalty customer satisfaction business performance relationship between customer satisfaction and business performance stakeholder and customer.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/istkx/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Jindřich Pokora
- Reader: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VÁVRŮ, Margita. \textit{Vliv spokojenosti vybrané skupiny stakeholderů na výkonnost podniku}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2015. Available from: https://theses.cz/id/mtc7e0/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Satisfaction and motivation of employees in the Czech and Foreign Company
Vladimíra Olivia Gáborová -
Financial ratios analysis as a determinant of the financial position after the COVID–19 pandemic for LG Electronics Inc.
Ivan Yaroshevich -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
How UX/UI contributes to customer satisfaction
Lizaveta Bykava -
Customer Prefferences Towards Online Food Delivery Services
Olesia Hlushchenko -
Pracovní zátěž a pracovní spokojenost mezi pracovníky prenatální a perinatální péče
Kateřina Seidlová