Vzdělávání dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí – Barbora Křížková
Barbora Křížková
Bakalářská práce
Vzdělávání dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Education of children from socially disadvantaged background
Anotace:
Práce je věnována dětem ze sociálně znevýhodňujícího prostředí. Vymezení pojmů je popisováno v první kapitole. Jedna kapitola je také věnována Syndromu CAN, jedna kapitola popisuje život Romů. V druhé části práce se zaměřujeme na vzdělávání dětí ze sociálně znevýhodňujícího prostředíAbstract:
This labour is dedicated to children from socially disadvantaged background. Terms definition is explained in 1st chapter. One chapter is also dedicated to CAN Syndrom, one describes life of Romany. Second part of this labour is directed to socially disadvantaged children educationKlíčová slova
sociálně znevýhodněné prostředí sociokulturně znevýhodněné prostředí syndrom CAN týrání dítěte zneužívání dítěte zanedbávání dítěte fyzické týrání psychické týrání sexuální zneužívání šikanování systémové týrání sekundární viktimizace Münchhasenův syndrom by proxy romská minorita vzdělávání mateřská škola přípravné třídy romský pedagogický asistent předškolní kluby
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
- Vedoucí: Petra Jurkovičová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti předškolního vzdělávání dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Eva ZATLOUKALOVÁ -
Adaptace a začleňování dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí do prostředí mateřské školy
Tereza ŠEFRÁNKOVÁ -
Praktická učebnice angličtiny pro žáky ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Lukáš Severa -
Úloha přípravné třídy pro školní úspěšnost romských dětí a dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Radka KADLÍČKOVÁ -
Možnosti rozvoje finanční gramotnosti u dětí předškolního věku ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Veronika CHLUBNOVÁ -
Začleňování dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí do kolektivu mateřské školy
Hana NOVÁKOVÁ -
Podpora vzdělávání dětí a mládeže ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Kateřina KLÍMOVÁ -
Analýza lexikálně-sémantické roviny u žáků 1. tříd ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Linda OŘÍŠKOVÁ