Helena NOVOTNÁ

Master's thesis

Autorita začínajícího učitele a její rozvoj

The Beginning Teacher´s Authority and Its development
Anotácia:
Teoretická část práce je rozdělena na tři větší témata: autorita, učitel, kázeň a nekázeň. První téma se obecně zabývá pojmem autority, definicí, členěním a autoritou v rodině a ve škole. Další celek je zaměřen na osobnost učitele, jeho autoritu a faktory, které ji ovlivňují. Poslední část je věnována pojmu kázeň, příčinám nekázně, prevenci a její diagnostice. Praktická část byla zrealizována výzkumem …viac
Abstract:
The theory part is divided into three major topics: authority, a teacher, discipline and the lack of it.The first topic deals with the term authority in general its definition, classification, an authority in a family and at school. The next part focuses on the teacher's personality, their authority and factors that influence it. And the last part concentrates on the term discipline reasons for the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 10. 2014
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. PaedDr. Ivana Brtnová-Čepičková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NOVOTNÁ, Helena. Autorita začínajícího učitele a její rozvoj. Ústí nad Labem, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Education

Master programme / odbor:
Primary School Teacher Education / Teaching in Primary Schools