Bc. Pavla Jetelová

Bakalářská práce

Veřejné mínění o etické stránce neuromarketingu

Public Opinion about Ethical Aspects of Neuromarketing
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zabývám relativně nově vzniklým oborem výzkumu trhu – neuromarketingem a míněním veřejnosti o jeho etické stránce. V teoretické části vysvětluji neuromarketing, vyšetřovací metody a pohledy na tento obor. Pro snadnější zorientování se v problematice neuromarketigu, je uvedena zmínka o centrální nervové soustavě. Dále je popsána marketingová komunikace a etika v marketingovém …více
Abstract:
In my bachelor thesis I deal with the relatively newly formed study of market research – neuromarketing and public opinion about ethical aspect of neuromarketing. In the theoretical part I explain neuromarketing, the investigative methods and views on this branch. For easier orientation in the issue of neuromarketing, is mention of the central nervous system. Further is described marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace