Rivalita a rozdíly mezi cizojazyčnými a českými lokálními reklamními médii – Zhanna Shchipletsova
Zhanna Shchipletsova
Bakalářská práce
Rivalita a rozdíly mezi cizojazyčnými a českými lokálními reklamními médii
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Radek Mezuláník
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SHCHIPLETSOVA, Zhanna. \textit{Rivalita a rozdíly mezi cizojazyčnými a českými lokálními reklamními médii} Online. Bakalářská práce. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/mtz8lr/. [cit. 2024-04-20].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Univerzita Jana Amose Komenského Praha
Bakalářský studijní program / obor:
Teorie a dějiny divadla, filmu a masmédií / Scénická a mediální studia
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva