Riziko chybné identifikace ADHD v souvislosti s nadáním z pohledu učitelů – Bc. Petra Šimková
Bc. Petra Šimková
Diplomová práce
Riziko chybné identifikace ADHD v souvislosti s nadáním z pohledu učitelů
The risk of the misdiagnosis of ADHD in connection with giftedness from the perspective of teachers
Anotace:
Práce se zabývá tématem chybné identifikace nadaných dětí. Konkrétně se zaměřuje na riziko záměny nadání a poruchy pozornosti s hyperaktivitou (ADHD) populací současných i budoucích učitelů a možnými prediktory tohoto rozhodnutí. Sběr dat probíhal formou experimentu kombinovaného s dotazníkovým šetřením. Za tímto účelem byl na základě pilotní studie vytvořen medailonek popisující chování fiktivního …víceAbstract:
The thesis deals with the topic of misdiagnosis of gifted children. More precisely, it is focused on the risk of the commutation of giftedness and attention deficit hyperactivity disorder (ADHD) by population of current and future teachers, and on the possible predictors of this decision. The data were collected during an experiment combined with a questionnaire survey. For this purpose, a vignette …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cqkij/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
- Vedoucí: doc. PhDr. Šárka Portešová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Barbora Soukopová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.