Význam CK pro rozvoj incomingového CR v ČR – Martina Smejkalová
Martina Smejkalová
Bakalářská práce
Význam CK pro rozvoj incomingového CR v ČR
Meaning of travel agency for incoming tourism development in Czech Republic
Anotace:
Předmětem této práce je vyjádřit význam cestovní kanceláře pro rozvoj incomingového cestovního ruchu, což bylo aplikováno na turistický region Český ráj. Úvodní část se zabývá marketingovými východisky a specifiky cestovního ruchu. Stěžejní část je věnována aktuální situaci destinačního managementu a odůvodnění významu cestovní kanceláře v destinaci cestovního ruchu.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2010
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB640
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2010
- Vedoucí: Alexandr Gregar
- Oponent: Dagmar Rusková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj odlehčovacích služeb jako základní předpoklad pro oddálení potřeby péče v pobytových zařízeních sociálních služeb pro ORP Nové Město nad Metují
Jana Tichotová -
Využití potenciálu města Třebenice a jeho okolí pro rozvoj cestovního ruchu
Johanka Šubrtová -
Podmínky pro rozvoj dark turismu v České republice
Nelly Česalová -
Analýza podmínek pro rozvoj lázeňského cestovního ruchu ve vybraném regionu
Jan Bartl -
Analýza předpokladů pro rozvoj dark tourismu v České republice
Alina Belushkina -
Analýza předpokladů pro rozvoj zdravotně orientovaného cestovního ruchu v Ústeckém kraji
Jitka Bláhová -
Analýza předpokladů území pro rozvoj cestovního ruchu ve vybrané lokalitě
Veronika Cenedese -
Předpoklady pro rozvoj agroturistiky ve vybraných státech Evropy
Lucie Kašparová