Alžbeta Hotová

Bakalářská práce

Analýza spokojenosti zákazníků v maloobchodě Čajovňa Alžbetka

An Analysis of Customer Satisfaction in Retail Store Čajovňa Alžbetka
Anotace:
Táto bakalárska práca sa zaoberá analýzou spokojnosti zákazníkov, v maloobchodnej predajni Čajovňa Alžbetka. Cieľom práce je zanalyzovať súčasný stav spokojnosti zákazníkov a odporučiť opatrenia pre zvýšenie ich spokojnosti. Analýza je zrealizovaná pomocou dotazníkového šetrenia. Prácu tvorí teoretická a praktická časť. Teoretická časť sa venuje vysvetlením základných pojmov, ktoré súvisia s danou …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the analysis of customer satisfaction in the retail store Čajovňa Alžbetka. The aim of the work is to analyze the current state of customer satisfaction and recommend measures to increase their satisfaction. The analysis is carried out using a questionnaire survey. The work is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part is devoted to the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hotová, Alžbeta. Analýza spokojenosti zákazníků v maloobchodě Čajovňa Alžbetka. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku