Návrh rozvoje systému CRM v pojišťovací společnosti – Michaela Tietzová
Michaela Tietzová
Master's thesis
Návrh rozvoje systému CRM v pojišťovací společnosti
Designing Development of CRM System in the Insurance Company
Anotácia:
Cílem diplomové práce je analyzovat stávající CRM ve společnosti a navrhnout vhodnou modifikaci systému CRM společnosti, popřípadě inovaci, která by mohla v budoucnu úspěšně zdokonalit aktivní péči o zákazníky a usnadnit práci marketingovému oddělení.Abstract:
The thesis aim is to analyze existing CRM in company and suggest appropriate modification company CRM system, or innovation that could improve successfully in the future active customer care and facilitate the work of the marketing department.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/105857
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
- Vedúci: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Svatopluk Klézl
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Relationship marketing ve veřejné správě
Sandra Dziugielová -
Relationship Marketing in Education
Emiliya Mamedova -
Relationship marketing v době sociálních sítí
Karolína Andreevová -
Relationship Marketing in a Video Game Industry
Martin Šugra -
Vztahový marketing místní správy z pohledu malých podniků
Jakub Juhás -
The impact of Customer Relationship Management on Marketing Performance
Aymen Alsanhani