Analýza nákupního chování spotřebitelů na trhu kryptoměn v ČR – Vít Kraina
Vít Kraina
Diplomová práce
Analýza nákupního chování spotřebitelů na trhu kryptoměn v ČR
Purchasing Behaviour Analysis of Consumers on the Cryptocurrency Market in the Czech Republic
Anotace:
Cílem diplomové práce je charakterizovat spotřebitelské chování na trhu kryptoměn v ČR. Zjistit z jakých důvodů se spotřebitelé rozhodli na tento trh vstoupit a jak velké finanční částky do něho investovali. Jak vypadá kryptoměnové portfolio a zda existuje souvislost, mezi jednotlivými faktory a celkovou peněžní částku v kryptoměnách. Pro účely diplomové práce byl distribuován online dotazník vlastníkům …víceAbstract:
The aim of the thesis is to characterize consumer behavior on the cryptocurrency market in the Czech Republic. To find out for what reasons consumers decided to enter this market and how much money they invested in it. What does the cryptocurrency portfolio look like and whether there is a link between the individual factors and the total amount of money in cryptocurrencies. For the purpose of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146875
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2022
- Vedoucí: Markéta Zajarošová
- Oponent: Aleš Kubíček
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod