Die Marke als Erfolgsfaktor bei der Kaufentscheidung – Jana KOCURKOVÁ
Jana KOCURKOVÁ
Bakalářská práce
Die Marke als Erfolgsfaktor bei der Kaufentscheidung
The Role of Brand as a key Factor when Purchasing Goods
Abstract:
The bachelor thesis, called Role of brand as a key factor when purchasing goods, deals with an analysis of BMW brand, and the role it plays in purchase. I divided my thesis into two parts. The first, theoretical part describes the brand and its im-portant parts; and the second part deals with affecting factor during the purchase, and it contains the evaluation questionnaires.Abstract:
Das Ziel dieser Arbeit ist die Analyse der Marke BMW und vor allem, ob die Marke ei-gentlich selbst ein wichtiger Faktor ist, wenn man etwas kaufen will. Die Arbeit ist in zwei Teile geteilt. Im ersten theoretischen Teil werden die Marke und ihre Bestandteile beschrieben und danach werden die Einflussfaktoren bei der Kaufentschei-dung erwähnt. Diese Einflussfaktoren werden auch im zweiten praktischen …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Zveřejnit od: 2. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOCURKOVÁ, Jana. Die Marke als Erfolgsfaktor bei der Kaufentscheidung. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
BMW AG - Firmenpräsentation. Sprachliche Analyse der deutschen und tschechischen Webseiten der Firma BMW AG.
Martina CÍSAŘOVÁ -
Chování spotřebitele při nákupu vozidel značky BMW
Tereza Petrová -
Vývoj značky BMW Motorrad v rámci environmentální politiky EU a budoucí predikce
Adam Kozák -
Global Value Chains BMW
Khayal Dadashzade -
Vliv výstavby polygonu BMW na tržní cenu nemovitostí v Karlovarském kraji
Eva Tatýrková -
BMW: Navigating the Road to 2035
Andrej Prepik -
Vnímání automobilové značky BMW českými spotřebiteli
Martin Henčl -
Samosvorný diferenciál pro BMW e36
Zdeněk SKALA