Jana KOCURKOVÁ

Bakalářská práce

Die Marke als Erfolgsfaktor bei der Kaufentscheidung

The Role of Brand as a key Factor when Purchasing Goods
Abstract:
The bachelor thesis, called Role of brand as a key factor when purchasing goods, deals with an analysis of BMW brand, and the role it plays in purchase. I divided my thesis into two parts. The first, theoretical part describes the brand and its im-portant parts; and the second part deals with affecting factor during the purchase, and it contains the evaluation questionnaires.
Abstract:
Das Ziel dieser Arbeit ist die Analyse der Marke BMW und vor allem, ob die Marke ei-gentlich selbst ein wichtiger Faktor ist, wenn man etwas kaufen will. Die Arbeit ist in zwei Teile geteilt. Im ersten theoretischen Teil werden die Marke und ihre Bestandteile beschrieben und danach werden die Einflussfaktoren bei der Kaufentschei-dung erwähnt. Diese Einflussfaktoren werden auch im zweiten praktischen …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Zveřejnit od: 2. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. David Martinek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOCURKOVÁ, Jana. Die Marke als Erfolgsfaktor bei der Kaufentscheidung. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe